ទីបំផុត​ ទីតាំង​ព្រលាន​យន្តហោះ​ថ្មី ​ពិតប្រាកដ​នៅ​មិន​ឆ្ងាយ​ពី​ភូមិគ្រឹះ​លោក​នាយក​រដ្ឋមន្ត្រី ហ៊ុន សែន

Languages

banner realestate

 Axis Residences

KHMER CAPITAL MICROFINANCE INSTITUTION PLC

vtrust

SurinPhumi – Eco-Green Community

 
A modified satellite image shows the proposed site of Phnom Penh’s new airport, with the location of the project outlined in red on the inset map. Post Media

នៅ​ទីបំផុត​ព្រលាន​យន្តហោះ​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ​ថ្មី (​កម្រិត F4) ដែល​មាន​តម្លៃ​វិនិយោគ​ ១៥០០ ​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​ត្រូវ​បាន​កំណត់​ពេលវេលា​សាងសង់ ទំហំ និង​ទីតាំង​ជាក់លាក់​ហើយ​ដោយ​អាច​ស្ថិត​នៅ​មាត់បឹង​នៃ​ស្រុក​កណ្តាលស្ទឹង​គឺ​ប្រមាណ ១០ គីឡូម៉ែត្រ​ពី​ក្រុង​តាខ្មៅ​ជា​ទី​ដែល​ភូមិគ្រឹះ​របស់​លោក​នាយក​រដ្ឋមន្ត្រី ហ៊ុន សែន ស្ថិត​នៅឯ​ជាយ​ទីក្រុង តាខ្មៅ​នោះ​។

ព្រលាន​យន្តហោះ​កម្រិត F4 បាន​ន័យ​ថា​គឺជា​ព្រលាន​យន្តហោះ​ធំ​ទំនើប​ដែល​អាច​អនុញ្ញាត​ឱ្យ​យន្តហោះ​ធំៗ​គ្រប់​ប្រភេទ​ចុះចត​បាន​។

អ្នក​នាំ​ពាក្យ​នៃ​រដ្ឋលេខាធិការដ្ឋាន​អាកាសចរ​ស៊ីវិល​លោក ស៊ិន ចាន់សេរីវុត្ថា បាន​ថ្លែង​ឲ្យ​ដឹង​តាម​ទូរស័ព្ទ​នា​ព្រឹក​ថ្ងៃ​ទី​ ១៧ ខែ​មករា​ថា​ការ​សាងសង់​ព្រលាន​យន្តហោះ​អន្តរជាតិ​ភ្នំពេញ​ថ្មី​នេះ​អាច​នឹង​ចាប់ផ្តើម​នៅ​ដើម​ឆ្នាំ​ ២០១៩ ខាង​មុខ​ដោយ​គម្រោង​នេះ​បាន​អនុម័ត​រួចរាល់​ហើយ​ព្រម​ទាំង​មាន​ទីតាំង​ (​ដី​) និង​ប្លង់​ស្ថាបត្យកម្ម​រួច​ហើយ​ដែរ ហេតុនេះ​គេ​នៅ​រង់ចាំ​តែ​ពេលវេលា​ចរចា​រវាង​រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា និង​ក្រុមហ៊ុន​វិនិយោគ​សាងសង់​ព្រលាន​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​។

លោក​មាន​ប្រសាសន៍​ថា៖ «​ទីតាំង​សាងសង់​ព្រលាន​យន្តហោះ​ថ្មី​នេះ ស្ថិត​នៅ​តាម​ផ្នែក​ខាង​លិច​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ២១ ជា​តំបន់​វាល​បឹង​កំប្លោក​ដ៏ធំ​ (​ហៅ​បឹង​រៀន​) ​ដែល​ស្ថិត​ក្នុង​រង្វង់​ផ្លូវ​ក្រវាត់​ក្រុង​ទី​ ៣ នា​ពេល​អនាគត​»​។

លោក​បន្ត​ថា៖ «​ប្រសិន​បើ​គិត​ពី​កន្ទុយ​ផ្លូវ​ ៦០ ​ម៉ែត្រ ឬ​ផ្លូវ​សម្តេច​តេជោ ហ៊ុន សែន ទៅ​កាន់​ទីតាំង​ព្រលាន​ថ្មី​នេះ​អាច​មាន​ចម្ងាយ​ប្រមាណ​ ៩ ​គីឡូម៉ែត្រ​»​។

អភិបាលស្រុក​កណ្តាលស្ទឹង ខេត្ត​កណ្តាល​លោក បូ ណារ៉េត បាន​ប្រាប់​ថា គម្រោង​វិនិយោគ​ធំៗ​គឺ​ថ្នាក់ជាតិ​ជា​អ្នក​សម្រេច​ហេតុ​នេះ​លោក​ពុំ​បាន​ដឹង​រឿង​នេះ​ទេ ប៉ុន្តែ​បើ​តាម​តម្រុយ​ខ្លះៗ​នៃ​ទីតាំង​ភូមិសាស្ត្រ​បង្ហាញ​ថា «​បើ​វា​ស្ថិត​នៅ​ចំ​ភាគ​ខាង​ត្បូង​នៃ​បុរី​កាំងម៉េង​នោះ​គឺ​មាន​ផ្ទៃដី​ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​ភូមិសាស្ត្រ​ឃុំ​ជើង​កើប និង​ឃុំ​កណ្តោក ស្រុក​កណ្តាលស្ទឹង ខេត្ត​កណ្តាល​»​។

លោក ចាន់សិរីវុត្ថា បន្ត​ថា​ទីតាំង​របស់​ព្រលាន​យន្តហោះ​ថ្មី​នេះ​ភាគច្រើន​គឺជា​ផ្ទៃ​បឹង​ដែល​នឹង​ត្រូវ​បូម​ខ្សាច់​យក​មក​ចាក់​បំពេញ​នា​ពេល​ខាង​មុខ​មុន​ពេល​ចាប់ផ្តើម​សាងសង់​ព្រលាន​យន្តហោះ និង​មជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្ម​នៅ​ជុំវិញ​។

គម្រោង​សាងសង់​ព្រលាន​យន្តហោះ​ភ្នំពេញ​អន្តរជាតិ​នេះ​ត្រូវ​បាន​ចុះ​ហត្ថលេខា​នា​អំឡុង​ដំណើរ​ទស្សនកិច្ច​របស់​លោក លី កេឈាង នាយករដ្ឋមន្ត្រី​ចិន​ដែល​បាន​មក​ទស្សនកិច្ច​ប្រទេស​កម្ពុជា​នាពេល​ថ្មីៗ​នេះ​។

តាម​គម្រោង​ព្រលាន​យន្តហោះ​នេះ​គ្រោង​នឹង​វិនិយោគ​ទឹកប្រាក់​​ ១៥០០ ​លាន​ដុល្លារ​ដោយ​សហការ​វិនិយោគ​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន OCIC និង​ក្រុមហ៊ុន​មួយ​ដែល​មាន​មូលដ្ឋាន​មកពី​ប្រទេស​ចិន​ដោយ​រួម​គ្នា​បង្កើត​ក្រុមហ៊ុន​មួយ​ដាក់​ឈ្មោះ​ថា Cambodia Airport Investment Co., Ltd.​។

លោក ស៊ិន ចាន់សិរីវុត្ថា បាន​បន្ត​ថា​ព្រលាន​យន្តហោះ​ថ្មី​នេះ​មាន​ទំហំ​ជាង​ ៧០០ ​ហិកតា​គឺ​ប្រហាក់​ប្រហែល​នឹង​ព្រលាន​យន្តហោះ​អន្តរជាតិ​ខេត្ត​សៀមរាប​ថ្មី ចំណែក​ផ្ទៃដី​ដែល​នៅ​សល់​គឺជា​ទីតាំង​សម្រាប់​សាងសង់​មជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្ម និង​លំនៅឋាន​នានា​ព្រោះ​ការ​វិនិយោគ​ព្រលាន​យន្តហោះ​មិន​អាច​រក​ផលចំណេញ​បាន​ទេ​គឺ​មាន​តែ​ការ​រៀបចំ​សេវាកម្ម និង​មជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្ម​គាំទ្រ​ទើប​អ្នក​វិនិយោគ​អាច​រក​ផលចំណេញ​បាន​។

លោក​ថ្លែង​ថា៖ «​នេះ​ជា​គម្រោង​វិនិយោគ​ដែល​ត្រូវ​បាន​គេ​ឲ្យ​ឈ្មោះ​ថា Air- port City គឺជា​គម្រោង​វិនិយោគ​ចម្រុះ​ដែល​មាន​ទាំង​ព្រលាន​យន្តហោះ និង​មជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្ម​»​។

លោកស្រី ឆាយ ស៊ីវលីន ប្រធាន​សមាគម​ទីភ្នាក់ងារ​ទេសចរណ៍​កម្ពុជា​បាន​ស្វាគមន៍​ចំពោះ​គម្រោង​វិនិយោគ​ដ៏ធំ​នេះ​ស្រប​ពេល​កម្ពុជា​បាន​និង​កំពុង​ស្ថិត​ក្នុង​គោលដៅ​នៃ​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​កម្សាន្ត​របស់​ភ្ញៀវទេសចរ​ទូទាំង​ពិភពលោក ហេតុ​នេះ​ការ​សាងសង់​ព្រលាន​យន្តហោះ​នេះ​គឺ​រឿង​ល្អ​ណាស់ ប៉ុន្តែ​ព្រលាន​យន្តហោះ​នេះ​គួរ​តែ​មាន​ទំហំ​ធំ​ដែល​អាច​ឲ្យ​យន្តហោះ​ប្រភេទ Boeing ធំៗ​ចុះចត​បាន​ព្រោះ​សមត្ថភាព​ព្រលាន​យន្តហោះ​សព្វ​ថ្ងៃ​នេះ​មិន​អាច​ឲ្យ​យន្តហោះ​ខ្នាត​ធំ​ចុះ​ចត​បាន​ទេ​។

លោកស្រី​លើក​ឡើង​ថា៖ «​ព្រលាន​យន្តហោះ​ភ្នំពេញ​សព្វ​ថ្ងៃ​កំពុង​មមាញឹក​ហើយ​ហេតុ​នេះ​យើង​ត្រូវ​ការ​ព្រលាន​យន្តហោះ​ថ្មី​បែប​នេះ​ដើម្បី​បំពេញ​តម្រូវការ​នៃ​ការ​តភ្ជាប់​ផ្លូវ​អាកាស និង​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​។ ព្រលាន​យន្តហោះ​ថ្មី​នេះ​ត្រូវ​តែ​មាន​សមត្ថភាព​ខ្ពស់ និង​ទទួល​អ្នក​ដំណើរ​បាន​ច្រើន ដើម្បី​ឆ្លើយតប​នឹង​កំណើន​របស់​ភ្ញៀវទេសចរ​អន្តរជាតិ​មក​ទស្សនា​កម្ពុជា​»​។

បើ​គេ​ក្រឡេក​មើល​សំណង់​ផ្លូវ​ថ្នល់ និង​ស្ពាន​មួយ​ចំនួន​ធំ​នៃ​គម្រោង​របស់​រាជរដ្ឋាភិបាល​នា​ពេល​នេះ​គឺ​ហាក់​បាន​និង​កំពុង​សំដៅ​ឆ្ពោះ​ទៅ​កាន់​ទីតាំង​ភូមិសាស្ត្រ​នៃ​គម្រោង​ព្រលានយន្តហោះ​ថ្មី​នេះ​រួច​ជា​បណ្តើរៗ​ហើយ ដោយ​មាន​មួយ​ចំនួន​បាន​សាងសង់​រួច​ផង​ដែរ​ដូចជា ការ​តភ្ជាប់​មហាវិថី​សម្តេច ហ៊ុន សែន (​ផ្លូវ​ ៦០ ​ម៉ែត្រ​) ទៅ​កាន់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ២ ជាដើម​។ មាន «​ផ្លូវ​ ៦០ ​ម៉ែត្រ​ជា​ផ្លូវ​ក្រវាត់​ក្រុង​ទី​ ២ ឆ្លងកាត់​ពី​ស្រុក​អង្គស្នួល​ដោយ​ចេញ​ពី​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ៤ មក​កាត់​ផ្លូវជាតិ​លេខ ​៣ ត្រង់​ចំណុច​ស្ពាន ៧ ​មករា​រួច​ឆ្ពោះ​ទៅ​ភ្ជាប់​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ២ ដែល​ជា​ទីតាំង​ព្រលាន​យន្តហោះ​ថ្មី​នៅ​ទី​នោះ​»​។ នេះ​បើ​តាម​ប្រសាសន៍​របស់​លោក នីម និរ៉ាដេត អភិបាលស្រុក​អង្គស្នួល​។

«​នៅ​លើ​ផ្លូវ​ក្រវាត់​ក្រុង​ទី​ ២ នេះ​មាន​ស្ពាន​ធំ​មួយ​ទទឹង​ជាង​ ១០ ​ម៉ែត្រ និង​បណ្តោយ​ជាង​ ២០០ ​ម៉ែត្រ​ឆ្លង​កាត់​ស្ទឹង​ព្រែកត្នោត​នៅ​ក្នុង​ឃុំ​ប្រាំបីមុំ​នៃ​ស្រុក​អង្គស្នួល រដ្ឋាភិបាល​បាន​សាងសង់​រួចរាល់​ប្រមាណ ៩៧ ​ភាគរយ​ហើយ​នៅ​រង់ចាំ​តែ​ថ្ងៃ​សម្ពោធ​ប៉ុណ្ណោះ​។ ផ្លូវ​នេះ​ក៏​ប្រហែល​ជា​សំដៅ​គាំទ្រ​ដល់​គម្រោង​ព្រលាន​យន្តហោះ​ថ្មី​នោះ​ដែរ​»​។ ក្រៅពី​នោះ​គម្រោង​ផ្លូវ​ក្រវាត់ក្រុង​ទី​ ៣ ក៏​ទំនង​ស្រប​ទៅ​ទិសដៅ​នោះ​ដែរ​។

លោក គីម ហ៊ាង ប្រធាន​សមាគម​អ្នក​វាយតម្លៃ និង​ភ្នាក់ងារ​អចលនវត្ថុ​កម្ពុជា បាន​សាទរ​ចំពោះ​គម្រោង​សាងសង់​ព្រលាន​យន្តហោះ​ថ្មី​ដ៏មហិមា​មាន​តម្លៃ​ ១៥០០ ​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​។

លោក​បាន​និយាយ​ថា​ កាលពី​មុន ​ពេល​លេចឮ​ព័ត៌មាន​នេះ ដីស្រែ ឬ​ដី​បឹង​នៅ​តំបន់​នោះ​អាច​រក​ទិញ​បាន​ក្នុង​តម្លៃ​ចន្លោះ​ពី​ «២-៥ ​ម៉ឺន​ដុល្លារ​ក្នុង​ ១ ​ហិកតា ប៉ុន្តែ​ឥឡូវ​ប្រហែល​ជា​ស្ថិត​នៅ​ចន្លោះ​ពី​ ៧-៨ ​ម៉ឺន​ក្នុង​ ១ ​ហិកតា​ហើយ​អាច​នឹង​បន្ត​ឡើង​ទៅ​ដល់​ ១០-២០ ​ម៉ឺន​ដុល្លារ​ផង​ដែរ​» ​។

លោក​បាន​លើក​ឡើង​ថា​៖ «​តម្លៃ​ដី​នឹង​ហក់​ឡើង​នៅ​ពេល​មាន​គម្រោង​ធំៗ​អ្វី​មួយ​កើតឡើង​នៅ​ក្នុង​តំបន់​បែប​នេះ​ដូច្នេះ​អ្នក​ឆ្លៀត​ឱកាស​ទិញ​ភ្លាម​លក់​យក​ចំណេញ​ខ្លះ​ភ្លាម​គឺជា​ការ​ប្រសើរ ប៉ុន្តែ​ប្រយ័ត្ន​អ្នក​ដែល​ជា​អ្នក​ទិញ​ចុង​ក្រោយ​មាន​តម្លៃ​ខ្ពស់​ហើយ​អាច​នឹង​ជាប់​គាំង​លក់​លែង​ចេញ ឬ​លែង​ចំណេញ​»​។

លោក​ពន្យល់​ថា​បើ​តាម​លក្ខខណ្ឌ​ភូមិសាស្ត្រ​គម្រោង​សាងសង់​ព្រលាន​យន្តហោះ​ថ្មី​ដែល​មាន​បឹង​ធម្មជាតិ​ដ៏ធំ​នៅ​ពី​ខាង​កើត និង​ព័ទ្ធ​ជុំវិញ​ដោយ​ស្រែចម្ការ​ព្រម​ទាំង​ភូមិឋាន​របស់​ប្រជាជន​នោះ «​ជា​ភូមិសាស្ត្រ​មួយ​សមប្រកប ព្រោះ​តាម​ដែល​ខ្ញុំ​ធ្លាប់​ធ្វើ​ដំណើរ​តាម​ជើង​ហោះហើរ​ទៅ​ប្រទេស​ធំៗ​គឺ​ឃើញ​ព្រលាន​យន្តហោះ​របស់​គេ​នៅ​ជិត​បឹង ឬ ដៃសមុទ្រ​ជាដើម​»​។ «​ខ្ញុំ​ប្រាថ្នា​ចង់ឃើញ​ព្រលាន​យន្តហោះ​ថ្មី​នេះ​សង់​បាន​សម្រេច​ដើម្បី​ជា​មោទនភាព​ប្រជាជាតិ​កម្ពុជា​»៕

Source From : Property Area

 

Latest News

ដោយដែន ចែងចាំង ​ភ្នំពេញ: តម្រូវការការងារក្នុងវិស័យសំណង់ និងអចលនទ្រព្យបានកើនឡើងខ្ពស់ស្របពេលការរីកចម្រើនលើវិស័យសំណង់...
ដោយ គង់ សូរិយា ​ភ្នំពេញ: ខេត្តភូមិភាគឥសាន្តប្រទេស...
ដោយវុត្ថា យោងតាមការទិន្ន័យផ្លូវការរបស់មន្ត្រីរដ្ឋាភិបាលចិន បានបង្ហាញនៅថ្ងៃអង្គារិ៍នេះ ថា...

LATEST EXCLUSIVE LISTING

Land For Sale
Ou Saray,Tram Kak
USD 18.00/SQM
Land For Sale
Chorm Chao,Porsenchey
USD 470,000.00
Condominuim For Sale
Tonle Bassak,Chamkarmon
USD 158,000.00
Condominuim For Sale
Tonle Bassak,Chamkarmon
USD 185,000.00
Flat House For Sale
Trapang Krasang,Porsenchey
USD 60,000.00

CVEA MEMBERS