ខណ្ឌ​មានជ័យ ៖ បណ្តុំ​នៃ​ការ​អភិវឌ្ឍ​ហេដ្ឋា​រចនា​សម្ព័ន្ធ​ថ្មី​ធំៗ និង​ទីក្រុង​រណប

Languages

banner realestate

 Axis Residences

KHMER CAPITAL MICROFINANCE INSTITUTION PLC

vtrust

SurinPhumi – Eco-Green Community

 
កាល​ពី​ម្សិលម៉ិញ​ទិដ្ឋភាព​ជាក់​ស្តែង​នៃ​ការ​ធ្វើ​ចរាចរ​ត្រង់​ចំណុច​ប្រសព្វ​មហាវិថី​ព្រះមុនីវង្ស ផ្លូវ​២៧១ និង​មហាវិថី​សម្តេច​តេជោ​ហ៊ុនសែន (ផ្លូវ ៦០​ម៉ែត្រ) ទីតាំង​នេះ​រដ្ឋាភិបាល​នឹង​សាង​សង់​ជា​ស្ពាន​អាកាស​នៅ​ឆ្នាំ​ក្រោយ។ ស្រេង ម៉េងស្រ៊ុន

គោល​ដៅ​អភិវឌ្ឍ​ហេដ្ឋា​រចនា​សម្ព័ន្ធ​របស់​ថ្នាក់ជាតិ និង​អន្តរជាតិ បាន​ចាប់​ផ្តើម​ជា​បន្តបន្ទាប់​នៅ​ភាគ​ខាង​ត្បូង​នៃ​ទីក្រុង គឺ​ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​ខណ្ឌមានជ័យ ដែលជា​ខណ្ឌ​មួយ​មាន​ផ្ទៃដី​ធំ [​ប្រហែល​ ៤៣​ គីឡូម៉ែត្រ​ការ៉េ​]​ ក្នុង​ចំណោម​ខណ្ឌ​ទាំង ​១២ នៅក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ​។

លោក ពេជ្រ កែវ​មុនី អភិបាលខណ្ឌ​មានជ័យ បាន​ប្រាប់​កាសែត​ភ្នំពេញ​ប៉ុស្តិ៍ អចលនទ្រព្យ​ថា គម្រោង​ក្នុង​ឆ្នាំ​ ២០១៧ ដែល​សាលា​ខណ្ឌ​បាន​អភិវឌ្ឍ​នោះ គឺ​មាន​គម្រោង​ធ្វើ​ផ្លូវ និង​ការជួសជុល​ប្រព័ន្ធ​លូ​ចាស់​ថ្មី​នៅ​តាម​សង្កាត់​នីមួយៗ ដូចជា​សង្កាត់​ចាក់​អង្រែលើ ចាក់​អង្រែ​ក្រោម សង្កាត់​ស្ទឹងមានជ័យ​១, ២ និង​៣ ហើយ​គម្រោង​នោះ​ស្ថិតនៅក្នុង​កញ្ចប់​ថវិកា​របស់​សាលាខណ្ឌ​ផ្ទាល់​។

លើស​ពី​នេះ លោក​បន្តថា ៖ «​យើង​ក៏បាន​រៀបចំ​កែសម្រួល​ស្ថានីយ​បូមទឹក​សម្រាប់​ពីរ​ដំណាក់កាល​។ ទី​១ យើង​នឹង​បូម​បញ្ចេញ​ចេញពី​ស្ថានីយ​ចាស់​នៅ​សង្កាត់​បឹងត្របែក​ចូលមក​សង្កាត់​បឹងទំពុន ហើយ​ទី​២ យើង​នឹង​គ្រោង​រៀបចំ​ស្ថានីយ​បូមទឹក​ថ្មី​នៅ​មហាវិថី​សម្តេច​តេ​ជោ​ហ៊ុនសែន (​ផ្លូវ​៦០​ម៉ែត្រ​)​នេះ​ដែរ​។

លោក​បន្ត​ថា ក្រៅ​ពី​ការ​អភិវឌ្ឍ​នៅ​ក្នុង​កញ្ចប់​ថវិកា​របស់​ខណ្ឌ គម្រោង​របស់​សាលា​រាជធានី​ភ្នំពេញ ក៏​បាន​សិក្សា​លម្អិត​អំពី​គម្រោង​សាងសង់​ស្ពាន​អាកាស​ពីរ​ទៅ​បី​ខ្សែ​នៅ​ក្នុង​ខណ្ឌមានជ័យ​។ ទី​១​ គម្រោង​ស្ពាន​អាកាស​នៅ​ទីតាំង​លើផ្លូវ​៦០​ម៉ែត្រ ប្រសព្វ​ផ្លូវ​២៧១ និង​ផ្លូវ​ព្រះមុនីវង្ស និង​ទី​២ សួន​កាណាឌីយ៉ា ដែល​ប្រសព្វ​រវាង​ផ្លូវ​វ៉េងស្រេង ជាមួយ​នឹង​ផ្លូវ​ឧកញ៉ា ដួង ងៀប​។

លោក​បាន​បញ្ជាក់​ថា ៖ «​យើង​នឹង​ធ្វើ​ទាំង​ផ្លូវ​លើ​អាកាស និង​ក្រោម​ដី​ដើម្បី​រំដោះ​ការ​កកស្ទះ​ចរាចរណ៍​រវាង​ផ្លូវ​ប្រសព្វ និង​ចំណុច​ស្ពាន​អាកាស​ដែល​បាន​សាងសង់​មុនៗ​»​។

យោង​តាម​ការ​ជំរឿន​ថ្នាក់​ជាតិ ប្រជាជន​នៅ​ខណ្ឌមានជ័យ មាន​ប្រមាណ​ជាង​៣​សែន​នាក់ រស់នៅ​និង​ប្រកប​អាជីវកម្ម​នៅ​ទីនោះ​។

លោក កៅមុនី បាន​បន្ត​ថា ៖«​យើង​មិន​ទាន់​អាច​កំណត់​ថ្ងៃ​(​ចាប់​ផ្តើម​ការ​)​សាងសង់​ច្បាស់​លាស់​នៅ​ឡើយ​ដោយ​សារ​តាម​ការ​សិក្សា​មាន​ផល​ប៉ះពាល់​ធ្ងន់ធ្ងរ​នៅ​តំបន់​គម្រោង​ស្ពាន​អាកាស​ផ្លូវ ៦០​ ម៉ែត្រ ប៉ុន្តែ​យើង​នៅតែ​រក​វិធី​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​នេះ​ឲ្យ​បាន​ទាន់​ពេលវេលា​»​។

យ៉ាង​ណា​មិញ លោក​បាន​បង្ហើប​ថា ៖ «​យើង​នឹង​ចាប់​ផ្តើម​ការដ្ឋាន​ស្ពាន​អាកាស​នៅលើ​ផ្លូវ​ ៦០​ ម៉ែត្រ​នៅ​អំឡុង​ខែ មេសា ​ឆ្នាំ​ ២០១៨ បន្ទាប់​ពី​ការ​សិក្សា​ពី​ផល​ប៉ះពាល់​នៅ​ទីតាំង​នីមួយៗ​នោះ​រួច​»​។

លោក​បន្ត​ថា ៖ «​វា​ចំណាយ​ពេល​ច្រើន​ក្នុង​ការ​សិក្សា​ដោយ​សារ​កន្លង​មក​យើង​សង្កេត​ឃើញ​ថា មាន​ការ​ប៉ះពាល់​ប្រព័ន្ធ​ទឹក​ស្អាត​ក្រោម​ដី​នៅ​ទូទាំង​រាជធានី ​(​មួយ​ភាគ​ធំ​នៅ​ផ្នែក​ខាង​ត្បូង រហូត​ទៅដល់​ក្រុង​តាខ្មៅ​)»​។

តាម​បទពិសោធ​នៃ​ការ​ធ្វើ​ស្ពាន​អាកាស​កន្លង​មក ស្ពាន​អាកាស​ស្ទឹង​មានជ័យ គឺជា​ស្ពាន​ដែលមាន​ស្តង់ដារ និង​ត្រឹម​ត្រូវ​តាម​បច្ចេកទេស​។ លោក​បាន​បន្ថែម​ថា ៖ «​ឥឡូវនេះ​តាម​ការពិភាក្សា យើង​មាន​៥​ជម្រើស​ក្នុង​ការ​សាងសង់​ស្ពាន​អាកាស​លើ​ផ្លូវ ៦០​ម៉ែត្រ​នេះ​ប៉ុន្តែ​(​ប្រហែល​)​ភាគ​ច្រើន​មាន​រូបរាង​ដូច​ស្ពាន​អាកាស​ស្ទឹងមានជ័យ​»​។

ស្រប​ពេល​ដែល​មាន​ការ​អភិវឌ្ឍ​តំបន់​ទីក្រុង​រណប​នៅ​តំបន់​នោះ សាលា​ខណ្ឌ​មានជ័យ បាន​ព្យាយាម​ដោះស្រាយ​ប្រព័ន្ធ​លូ​ដើម្បី​រំដោះ​ផ្លូវ​ទឹក និង​បំពេញ​លក្ខខណ្ឌ​តម្រូវការ​របស់​ប្រជាជន​ដែល​រស់នៅ​ក្នុង​រាជធានី និង​កំណើន​នៃ​ការ​សាងសង់​កំពុង​បន្ត​ការ​កើន​ឡើង​។ បន្ទាប់ពី​គម្រោង​នេះ​បាន​ពិភាក្សា​ជា​បន្ត​បន្ទាប់ ខណ្ឌ​ក៏បាន​សុំ​ឲ្យ​មាន​ការ​ពន្យារ​សំណង់​ខ្ពស់ៗ​មួយ​ចំនួន ដែល​អាច​នឹង​ប៉ះ​ដល់​គម្រោង​ស្ពាន​អាកាស​ផងដែរ​។

ចំពោះ​អគារ​ខ្ពស់ៗ និង​សំណង់​បុរី ដែល​មាន​ស្តង់ដារ​មាន​គម្រោង​ច្រើន​ដែល​រដ្ឋ​បាន​ប្រគល់​សិទ្ធិ​ទៅ​ដល់​ក្រុមហ៊ុន​ក្នុង​ស្រុក​មួយ ដើម្បី​ធ្វើការ​អភិវឌ្ឍ​ចម្រុះ​នៅ​តំបន់​ ៦០ ​ម៉ែត្រ​នេះ​។ ការ​អភិវឌ្ឍ​ទីក្រុង​រណប​ភាគ​ខាង​ត្បូង​នេះ នឹង​ដំណើរការ​ឆាប់ៗ​បន្ទាប់​ពី​ការ​ចាក់​ដី​បំពេញ​ដើម្បី​ងាយ​ស្រួល​ក្នុង​ការ​សាងសង់​។

នៅ​ក្នុង​ខណ្ឌមានជ័យ មាន​គម្រោង​ផ្លូវ និង​គម្រោង​លូ​ទាំងអស់​មាន ៦២​ខ្សែ ក្នុង​នោះ​ផ្លូវ​តូច​ជាងគេ​មាន​ទំហំ​យ៉ាង​ហោច​ណាស់​ក៏​ទទឹង​២០​ម៉ែត្រ​ដែរ និង​មាន​គម្រោង​ខ្លះ​ក៏​ជា​សំណង់​របស់​ក្រសួង​មួយ​ចំនួន​នៅ​ក្នុង​តំបន់​នេះដែរ​។ លោក​អភិបាល​ខណ្ឌ​រូប​នេះ​បាន​ប្រាប់ថា ៖ «(​នឹង​មាន​)​ផ្សារ​ទំនើប​មួយ​ចំនួន​មាន​ពី​ក្រុមហ៊ុន​ចិន និង​ជប៉ុន នឹង​មាន​នៅ​តំបន់​នេះ ហើយ​យើង​គាំទ្រ​ឲ្យ​មាន​ផ្សារ​ទំនើប​នៅ​ទីនេះ​»​។

តាម​ប្រសាសន៍​របស់​លោក ម៉េត មាស​ភក្តី អ្នក​នាំ​ពាក្យ​សាលា​រាជធានី​ភ្នំពេញ​បាន​និយាយ​ថា ៖ «​សាលា​រាជធានី​ភ្នំពេញ​កំពុង​សិក្សា​ពី​ការ​សាងសង់​ទាំង​ស្ពាន​អាកាស និង​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី ដោយ​សារ​តែ​បញ្ហា​កកស្ទះ​ចរាចរណ៍​បើ​ទោះ​បី​ជា​មាន​វត្ត​មាន​នៃ​ស្ពាន​អាកាស​នៅក្នុង​រាជធានី ដែល​បាន​សាងសង់​ពីមុនៗ​បាន​រំដោះ​ចរាចរណ៍​មួយ​ចំនួន​ក៏ដោយ​»​។

លោក​បន្តថា សាលា​រាជធានី បាន​មើល​ឃើញ​ពី​ការ​អភិវឌ្ឍ​ហេដ្ឋា​រចនា​សម្ព័ន្ធ​ស្រប​ពេល​ដែល​មាន​កំណើន​យាន​យន្ត​ច្រើន​ជា​ពិសេស​នៅ​ប្រសព្វ​ផ្លូវ​ ២៧១ ជាមួយ​នឹង​មហាវិថី​ព្រះមុនីវង្ស និង​ផ្លូវ​៦០​ម៉ែត្រ ទើប​រដ្ឋបាល​សាលា​រាជធានី​ភ្នំពេញ មាន​គម្រោង​ក្នុង​ការ​កែសម្រួល​ប្រព័ន្ធ​ចរាចរណ៍ ដោយ​សង់ស្ពាន​អាកាស​ក៏​ដូច​ផ្លូវ​ក្រោម​ដី ដោយ​កំពុង​ស្ថិត​ក្នុងការ​សិក្សា​លម្អិត​របស់​ក្រុម​បច្ចេកទេស​។

លោក មាស​ភក្តី បន្ថែម​ថា ៖ «​គម្រោង​សាងសង់​ស្ពាន​អាកាស​នៅ​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ នឹង​រៀបចំ​ប្រាកដ​ណាស់​នៅ​ចំណុច​ផ្លូវ​៦០​ម៉ែត្រ និង​ចំណុច​រង្វង់​មូល​ចោមចៅ ប្រសព្វ​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​៣ ប៉ុន្តែ​យើង​មិនទាន់​ដឹង​ពី​ពេល​វេលា​ចាប់​ផ្តើម​ការ​សាងសង់​នៅ​ឡើយ​ដោយ​អាស្រ័យ​ទៅ​លើ​ការ​សិក្សា​របស់​អ្នក​ជំនាញ​»​។

បើ​យោង​តាម​ប្រសាសន៍​របស់​ស្ថាបនិក និង​ជា​ប្រធាន​គ្រប់គ្រង​ក្រុមហ៊ុន Key Real Estate លោក សន សៀប បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា ក្នុង​ចំណោម​ខណ្ឌ​ទាំង​អស់​នៅ​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ ខណ្ឌ​មួយ​ចំនួន​មាន​កន្លែង​អភិវឌ្ឍ​រួច និង​មិន​ទាន់​អាច​អភិវឌ្ឍ​រួច ហើយ​ការ​អភិវឌ្ឍ​មាន​ភាព​ទាក់ទាញ​ផ្សេងៗ​គ្នា​។ ឧទាហរណ៍​ដូចជា​ខណ្ឌមានជ័យ ត្រង់​ចំណុច​ផ្លូវ​ ៦០ ​ម៉ែត្រ មាន​ដី​ធំៗ​នៅ​សល់​ហើយ​តម្លៃ​របស់​ដី​ក៏​ថ្លៃ​ដែរ​ដោយ​សារ​អ្នក​វិនិយោគ​ធំៗ​បាន​ចាប់​អារម្មណ៍​ទីនោះ​។

លោក​បន្តថា កាលណា​ដែល​មាន​អ្នក​វិនិយោគ​ទៅដល់ តម្លៃ​អចលនទ្រព្យ​បាន​កើន​ខ្ពស់​ពីព្រោះ​វា​ខុសពី​ការ​រៀបចំ​អភិវឌ្ឍ​ផ្ទាល់ខ្លួន​ពី​ប្រជាជន​។ តំបន់​ផ្លូវ ៦០​ម៉ែត្រ នឹង​ក្លាយទៅជា​ផ្នែក​សំខាន់​មួយ​នៃ​ទីក្រុង នៅ​ថ្ងៃ​អនាគត​ខាងមុខនេះ​ដោយមាន​សេវា​ចម្រុះ​ដូច​ជា​បុរី សាលារៀន ផ្សារ ប្រព័ន្ធ​លូ ផ្លូវធំៗ ភ្លើង​។

លើស​ពី​នេះ​លោក​បន្ត​ថា ៖ «​តម្លៃ​ដី​មធ្យម​នៅ​តំបន់​៦០​ម៉ែត្រ ចាប់ពី​ ៣០០ ​ទៅ ៥០០​ ដុល្លារ និង​តម្លៃ​ខ្ពស់​ពី​ ១០០០ ទៅ​ ១៥០០​ ដុល្លារ ដែល​បាន​ឡើងថ្លៃ​ ចាប់​តាំង​ពី​ពេល​មាន​ផ្លូវ​នេះ​»​។

ការ​រៀបចំ​សោភ័ណភាព​ទីក្រុង បាន​ចាប់​ផ្តើម​មាន​សក្កានុពល​នៅ​ខណ្ឌ​ដែល​នៅ​ជាយ​រាជធានី​។

លោក​បន្ថែម ៖ «​តាម​ការ​អង្កេត​របស់​ខ្ញុំ​ការ​អភិវឌ្ឍ​បាន​ចេញ​ពី​ចំណុច​កណ្តាល​ទៅ​ជាយក្រុង​ដូចជា​ខណ្ឌ​ជ្រោយ​ចង្វារ ខណ្ឌ​សែន​សុខ ខណ្ឌមានជ័យ និង​តាម​ផ្លូវជាតិ​លេខ​១, ២, ៣ និង​៤» ជាដើម​៕

Source From : Phnom Penh Post

 

LATEST EXCLUSIVE LISTING

Villa For Sale
Niroth,Meanchey
USD 205,000.00
Villa For Sale
Chroy Changva,Russey Keo
USD 225,800.00
Villa For Sale
Chroy Changva,Russey Keo
USD 355,000.00
Land For Rent
Preaek Aeng,Kean Svay
USD 1,200.00
Land For Sale
Niroth,Meanchey
USD 350,000.00

CVEA MEMBERS