ការ​ពង្រីក​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​ ៣​ នឹង​ជួយ​ធ្វើ​ឲ្យ​វិស័យ​អចលនទ្រព្យ​ នៅ​តំបន់​នោះ​កាន់​តែ​រីក​ចម្រើន

Languages

banner realestate

 Axis Residences

KHMER CAPITAL MICROFINANCE INSTITUTION PLC

vtrust

SurinPhumi – Eco-Green Community

 
The expanded roads will allow for more development and easier transport of people and goods. Hong Menea

រដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​គ្រោង​ពង្រីក​ផ្លួវ​ជាតិ​លេខ​៣ ជា​បួន​គន្លង នៅ​ឆ្នាំ​២០១៨ ខាង​មុខ​នេះ ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​ជំនាញ​អចលនទ្រព្យ​បាន​លើក​ឡើងថា ការពង្រីក​ហេដ្ឋា​រចនា​សម្ព័ន្ឋ​របស់​រដ្ឋាភិបាល​នឹង​មិនសូវ​ជួយ​ដល់​តម្លៃ​អចលន​ទ្រព្យ​នៅ​តំបន់​នេះ​ច្រើន​នោះ​ទេ​។

អ្នក​នាំ​ពាក្យ​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន លោក នូ វឌ្ឈនៈ បាន​ថ្លែង​ឲ្យ​ដឹង​កាល​ពី​ចុង​សប្តាហ៍​មុន​ថា គម្រោង​ពង្រីក​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ៣ នឹង​អាច​ចាប់ផ្តើម​នៅមុន​ពេល​បោះឆ្នោត​ឆ្នាំ​ ២០១៨ ឬ​ក្រោយ​ពេល​បោះឆ្នោត ដោយ​គម្រោង​ពង្រីក​ផ្លូវ​នេះ​ទទួល​បាន​ហិរញ្ញប្បទាន​ពី​រដ្ឋាភិបាល​ចិន​។ ក្រុមហ៊ុន​ស្ពាន​ថ្នល់​របស់​ចិន​ជា​អ្នក​សាងសង់ ហើយ​ក្រុមហ៊ុន​វ៉ានអាន ជា​ទីប្រឹក្សា​បច្ចេកទេស ត្រួត​ពិនិត្យ​គុណភាព​ផ្លូវ​នេះ​។

លោក​បន្ត​ថា ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​៣ នឹង​ពង្រីក​ពីរ​គន្លង​ទៅមក​ពី​តំបន់​រង្វង់​មូល​ចោមចៅ ដល់​តំបន់​បែក​គូស​ដែល​ជា​តំបន់​ផ្លូវ​បំបែក​រវាង​ផ្លូវ​ឆ្ពោះ ទៅ​កាន់​ខេត្តកំពត និង​ខេត្ត​កែប ប៉ុន្តែ​ចាប់ពី​ចំណុច​បែក​គូស​ទៅ​កាន់​កំពត គឺ​ទំហំ​ផ្លូវ​មាន​តែ​ពីរ​គន្លង​(​ទៅមួយ​មក​មួយ​)​ប៉ុណ្ណោះ​។

លោក​បន្តថា​ ៖ «​បច្ចុប្បន្ន​ក្រុមហ៊ុន​សាងសង់​ផ្លូវ​នេះ​កំពុង​ស្ថិត​ក្នុង​ការ​សិក្សា​លម្អិត​មុន​ដាក់​ជូន​ក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹក​ជញ្ជូន សម្រេច​ជ្រើស​រើសយក​គំរូ​ណាមួយ​»​។

លោក​បន្ត​ថា​ ៖ «​ផ្លូវ​នេះ​អាច​មាន​សួន​កណ្តាល​ដូច​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៦ ឬ​អត់ អាស្រ័យ​លើ​ថ្នាក់​ដឹក​នាំ និង​ការ​ឌីហ្សាញ​គម្រោង​នេះ​»​។

​ទោះ​ជា​យ៉ាង​ណា​លោក​មិន​ទាន់​បញ្ជាក់​ឲ្យ​ដឹង​ពី​ទំហំ​នៃ​ការ​ចំណាយ​ថវិកា ដើម្បី​សាងសង់​ផ្លូវ​នេះ​នៅ​ឡើយ​ទេ​។

លោក នូ វឌ្ឍនៈ បាន​បន្ត​ថា ផ្លួវ​ពី​ចំណុច​រង្វង់​មូល​ចោមចៅ ទៅ​កាន់​តំបន់​បែក​គូស ស្ថិតក្នុង​ខេត្ត​តាកែវ មាន​ប្រវែង​៨២​គីឡូម៉ែត្រ​នៃ​ប្រវែង​ផ្លូវ​សរុប​១៣៥​គីឡូម៉ែត្រ​។

ក្រៅ​ពី​ពង្រីក​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៣ រដ្ឋាភិបាល​ក៏មាន​គម្រោង​ពង្រីក​ផ្លូវជាតិ​លេខ​២ ចេញ​ពី​ក្រុង​តាខ្មៅ ទៅ​កាន់​ខេត្ត​តាកែវ​ផងដែរ ដែល​គម្រោង​នេះ​ស្ថិត​ក្រោម​ជំនួយ​របស់​សាធារណរដ្ឋ​កូរ៉េ​។ ផ្លូវ​នេះ​កំពុងស្ថិត​ក្រោម​ការ​វាយ​តម្លៃ​ផលប៉ះពាល់ ទៅលើ​ប្រជា​ពលរដ្ឋ​រស់នៅ​តាម​សងខាង​ផ្លូវ​នោះ ពី​ក្រុម​មន្ត្រី​ជំនាញ​ពី​អន្តរ​ក្រសួង​។

អ្នក​នាង អាន សុធីតា នាយិកា​ប្រចាំ​ប្រទេស​នៃ​ក្រុមហ៊ុន CBRE Cambodia បាន​ថ្លែង​ថា តាម​​ធម្មតា​ការពង្រីក​ផ្លូវ ឬ​ ហេដ្ឋា​រចនា​សម្ព័ន្ឋ​របស់​រដ្ឋាភិបាល​នានា តែងតែ​ជួយ​ដល់​វិស័យ​អចលនទ្រព្យ​នៅ​តាម​តំបន់​នោះ ប៉ុន្តែ​នៅ​តាម​បណ្តោយ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​​៣តម្លៃ​អចលនទ្រព្យ​នៅ​តាម​តំបន់​នេះ ​​បាន​ឡើង​ថ្លៃ​ខ្ពស់​រួច​ទៅ​ហើយ ហេតុ​នេះ​ការ​ពង្រីក​ផ្លូវ​នេះ​មិន​បាន​ជួយ​ឲ្យ​តម្លៃ​អចលន​ទ្រព្យ​កើន​ឡើង​ខ្លាំង​ទៀត​នោះ​ទេ​។

អ្នក​នាង​បន្តថា តម្លៃ​ដី​នៅ​តាម​បណ្តោយ​ផ្លូវ​នេះ បើ​គិតពី​តំបន់​ចោមចៅ​ទៅ​ខាង​មុខ​ចម្ងាយ ៥​គីឡូម៉ែត្រ ដី​មាន​តម្លៃ​ចន្លោះ​ពី​ ១០០ ទៅ​ ៣០០​ ដុល្លារ​ក្នុង​មួយ​ម៉ែត្រ​ការ៉េ ហើយ​បើ​គិត​ចម្ងាយ​ ៥​ គីឡូម៉ែត្រ​ទៅ​មុខ​ទៀត ដី​មាន​តម្លៃ​ចន្លោះ​ពី​ ១០០​ ទៅ​ ២០០​ ដុល្លារ​ក្នុង​មួយ​ម៉ែត្រការ៉េ និង​ដី​កាន់​តែ​ឆ្ងាយ​ពី​ទីក្រុង​មាន​តម្លៃ​ចន្លោះ​ពី​ ៣០​ ទៅ​ ៥០ ​ដុល្លារ ឬ​ទាប​ជាង​នេះ​អាស្រ័យ​លើ​ទំហំ​ដី និង​កត្តា​សក្តានុពល​នៃ​ទីតាំង​នីមួយៗ​។ នេះ​គិតតែ​ដី​នៅ​ជាប់​ផ្លូវ​ជាតិ​ប៉ុណ្ណោះ​។

អ្នក​នាង ធីតា បាន​បន្ត​ទៀត​ថា​ ៖ «​បើ​គិតពី​សក្តានុពល​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ៣ និង​ផ្លូវជាតិ​លេខ​ ៤ គឺ​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​ ៤ ជា​តំបន់​មាន​សក្តានុពល​ជាង ដោយ​សារ​ផ្លូវ​ជាតិ​​លេខ​៤ ជាទី​តាំង​សម្បូរ​តំបន់​រោងចក្រ​ឧស្សាហកម្ម​ច្រើន​ជាង និង​ជា​ផ្លូវ​សំខាន់​ឆ្ពោះ​ទៅ​កាន់​ច្រកទ្វារ​កំពង់ផែ​សមុទ្រ​ខេត្ត​ព្រះសីហនុ​។

ប្រធាន​សមាគម​អ្នក​វាយ​តម្លៃ និង​ភ្នាក់ងារ​អចលនវត្ថុ​កម្ពុជា លោក គីម ហ៊ាង បាន​ថ្លែងថា សម្រាប់​ការ​យល់​ឃើញ​របស់​លោក រវាង​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​៣ និង​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​ ៤ មាន​សក្តានុពល​ម្យ៉ាង​ម្នាក់ ប៉ុន្តែ​បច្ចុប្បន្ន​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​៤ និង​តំបន់​ប្រប​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​៤ មាន​សក្តានុពល​ជាង និង​មាន​ការ​អភិវឌ្ឍ​លឿន​ជាង​។

លោក​​បន្តថា បើ​និយាយ​ពី​ការ​ពង្រីក​​ផ្លូវជាតិ​លេខ ៣ នៅពេល​រដ្ឋាភិបាល​ប្រកាស​ពង្រីក គឺជា​ពេល​ដែល​ដី​ឡើង​ថ្លៃ​ហើយ ហេតុ​នេះ​អ្នកមាន​ដី​លក់​គួរ​លក់​ឲ្យ​ហើយ ប៉ុន្តែ​បើ​រង់ចាំ​រហូត​ដល់​ផ្លូវ​ពង្រីក​រួច​តម្លៃ​ដី​បាន​ឈាន​ដល់​ដំណាក់កាល​ទ្រឹង​ទៅវិញ​ទេ​។

លោក​បន្ត​ថា​ ៖ «​ដី​នៅ​តាម​បណ្តោយ​ផ្លូវជាតិ​លេខ​៣ ពិបាក​បន្តិច បើ​ទិញ​យកមក​អភិវឌ្ឍ​ត្រូវ​​ចំណាយ​ច្រើន ព្រោះ​ដី​ទាប​ធៀប​នឹង​ផ្លូវថ្នល់ ដែល​អ្នក​វិនិយោគ​ត្រូវ​ចំណាយ​ច្រើន​ក្នុង​ការ​ចាក់ដី​បំពេញ​»​។

លោក​បន្តថា​ ៖ «​កន្លែង​ខ្លះ​ត្រូវ​ការ​ចាក់ដី​ពី១​ម៉ែត្រ​ទៅ​កម្ពស់​៣​ម៉ែត្រ ហេតុនេះ​ការ​ចំណាយ​លើ​ថ្លៃ​ចាក់​ដី​ក៏ត្រូវ​ចំណាយ​​ប្រាក់​អស់​ច្រើន​ផង​ដែរ​»​។

លោក គីម ហ៊ាង បាន​បន្តថា តំបន់​ស្រប​ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ​៣ ស័ក្តិសម​សម្រាប់​តំបន់​ឧស្សាហកម្ម និង​លំនៅឋាន​តម្លៃ​មធ្យម និង​ក្រោម​មធ្យម​ទើប​អាច​លក់​បាន មិន​អាច​សាងសង់​លំនៅឋាន​ប្រណីត​បាន​នោះ​ទេ​៕

Source From : Khmer Post

 

Latest News

ដោយដែន ចែងចាំង ​ភ្នំពេញ: តម្រូវការការងារក្នុងវិស័យសំណង់ និងអចលនទ្រព្យបានកើនឡើងខ្ពស់ស្របពេលការរីកចម្រើនលើវិស័យសំណង់...
ដោយ គង់ សូរិយា ​ភ្នំពេញ: ខេត្តភូមិភាគឥសាន្តប្រទេស...
ដោយវុត្ថា យោងតាមការទិន្ន័យផ្លូវការរបស់មន្ត្រីរដ្ឋាភិបាលចិន បានបង្ហាញនៅថ្ងៃអង្គារិ៍នេះ ថា...

LATEST EXCLUSIVE LISTING

Land For Sale
Ou Saray,Tram Kak
USD 18.00/SQM
Land For Sale
Chorm Chao,Porsenchey
USD 470,000.00
Condominuim For Sale
Tonle Bassak,Chamkarmon
USD 158,000.00
Condominuim For Sale
Tonle Bassak,Chamkarmon
USD 185,000.00
Flat House For Sale
Trapang Krasang,Porsenchey
USD 60,000.00

CVEA MEMBERS