អគារ​មាន​សុខដុម​រមនា​ ជា​អគារ​ដែល​មាន​សុខភាព​ល្អ

Languages

banner realestate

 Axis Residences

KHMER CAPITAL MICROFINANCE INSTITUTION PLC

vtrust

SurinPhumi – Eco-Green Community

 
សំណង់​អគារ​ដែល​ត្រូវ​បាន​គេ​ចាត់​ទុក​ថា មាន​សុខ​ភាព​ល្អ។ រូបថត BANGKOK POST

ជាទូទៅ​អគារ​ដែល​មាន​ចំណាប់​អារម្មណ៍​ច្រើន​ត្រូវបាន​ផ្តោត​ទៅ​លើ​ផ្នែក​ជាក់ស្តែង នៃ​អគារ​មួយ​ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ «​សុខភាព​ល្អ​» គឺ​ពឹងផ្អែក​ការ​តុបតែង​ដោយផ្ទាល់ ហើយ​វា​ក៏​អាចជួយ​ពង្រឹង​ទំនាក់​ទំនង​ជិត​ស្និទ្ធ​ជាមួយ​នឹង​អ្នក​ជួល ដែល​វា​នឹង​ជួយ​រក្សា​អគារ​នេះ​ឲ្យ​នៅក្នុង​ទ្រង់ទ្រាយ​ល្អ​ផងដែរ​។​

អគារ​ដែលមាន​សុខភាព​ល្អ​ជា​ធម្មតា​សំដៅ​ទៅ​លើ​រចនា​សម្ព័ន្ធ ត្រូវ​បាន​រចនា​សាងសង់​ឡើង និង ប្រតិបត្តិការ​ដើម្បី​ផល​ប្រយោជន៍​ទៅលើ​សុខភាព ការចូល​ចិត្ត និង​ផលិតភាព​របស់​វា​ចំពោះ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​។ លក្ខណៈ​ពិសេស​របស់​វា​មាន​ចាប់​ពី​គុណភាព​ខ្យល់ និង​ភ្លើង​បំភ្លឺ រួមទាំង​នៅ​ពេល​ថ្ងៃ​អាច​មើល​ទេសភាព​ធម្មជាតិ​ជុំវិញ​និង​ការ​តុបតែង​ផ្ទៃ​ខាងក្នុង​បាន​យ៉ាង​ល្អ​។

ជា​លទ្ធផល ការ​ផ្តោត​ការ​ចាប់​អារម្មណ៍​ច្រើន គឺ​នៅ​លើ​ផ្នែក​បច្ចេក​ទេស ដូចជា​ការ​ជ្រើសរើស​សម្ភារ​ប្រើប្រាស់ និង​ប្រព័ន្ធ​ខ្យល់​ចេញ​ចូល ភ្លើង​បំភ្លឺ ប្រព័ន្ធ​ទឹកស្អាត និង​ប្រព័ន្ធ​ត្រួត​ពិនិត្យ​គុណភាព​ខ្យល់​។

ប៉ុន្តែ​សម្រាប់​លោក Dexter Norville ប្រធាន​គ្រប់គ្រង​អចលនទ្រព្យ​នៅ JLL បាន​បង្ហាញ​ពី​ទិដ្ឋភាព​ជា​«​អរូបី​» មួយ​ចំនួន​ដែល​គួរ​ឲ្យ​ចាប់​អារម្មណ៍​នៅ​ពេល​ដែល​និយាយ​ពី​សុខភាព​របស់​អគារ​នីមួយៗ​។ ជ្រុង​មួយ​នៃ​គំនិត​ជាច្រើន​នោះ គឺ​សុភមង្គល​របស់​អ្នក​រស់នៅ​ក្នុង​អគារ​នោះ​។

ម្ចាស់​អចលនទ្រព្យ​មាន​កាតព្វ​កិច្ច​ដើម្បី​រក្សា​ទ្រព្យ​ដ៏​ល្អ​មួយ​ដែល​ពោរ​ពេញ​ដោយ​អ្នក​ជួល​ជាប់​លាប់ ហើយ​មាន​រយៈពេល​វែង​។

ម្ចាស់​ផ្ទះ​ឬ​អគារ​មាន​ការ​យល់​ដឹង​កាន់​តែ​ច្រើន​ឡើង ហើយ​ពួក​គេ​កំពុង​តែ​ព្យាយាម​បញ្ចូល​កត្តា​សុភមង្គល​របស់​អ្នក​ជួល​ចូល​ទៅ​ក្នុង​វិធីសាស្ត្រ​ចង់​ឲ្យ​អ្នក​ជួល​រស់នៅ​ឲ្យ​បាន​យូរ​។ តាម​រយៈ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ការ​គ្រប់​គ្រង និង​ការ​សម្រួល​នីតិវិធី គោលដៅ​ចុង​ក្រោយ គឺ​ដើម្បី​សម្រេច​បាន​នូវ​ភាព​ពេញ​ចិត្ត​ពី​សំណាក់​អ្នក​ស្នាក់​នៅ​ឲ្យ​បាន​ច្រើន​បំផុត​។

ជា​ទូទៅ​ការ​ពេញ​ចិត្ត​របស់​អ្នក​ស្នាក់នៅ ឬ​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​អគារ ពឹង​ផ្អែក​ទៅ​លើ​របៀប​ដែល​អគារ​នេះ​ត្រូវ​បាន​គ្រប់គ្រង​យ៉ាង​ល្អ​។

បើ​មិន​គិតពី​បញ្ហា​ហិរញ្ញវត្ថុ និង​សេវា​បន្ថែម​នោះទេ យោងតាម​បទពិសោធ​បាន​បង្ហាញ​ថា អ្នក​ជួល​គឺ​ទំនងជា​មិន​ផ្លាស់​ទី​ចេញ​នៅពេល​អគារ​របស់​ពួកគេ​ត្រូវ​បាន​ថែរក្សា​បាន​យ៉ាង​ស្អាត មាន​របៀប​រៀប​រយ និង​មាន​សុវត្ថិភាព។ គឺ​កាន់​តែ​ពុំ​ងាយ​នឹង​ផ្លាស់​ចេញ​ទៅ​ទៀត ប្រសិន​បើ​ជា​ក្រុម​អ្នក​គ្រប់គ្រង​អគារ​មាន​ប្រតិកម្ម​ឆ្លើយ​តប​ឆាប់​រហ័ស ទៅ​នឹង​តម្រូវ​ការ​ផ្នែក​បច្ចេកទេស ឬ​ប្រតិបតិ្តការ របស់​ពួក​គេ​ដែល​ទាក់ទង​នឹង​អគារ​នេះ​។

បទពិសោធ​បាន​បង្ហាញ​ថា ការ​ចូលរួម​នៃ​អ្នក​ជួល គឺជា​កត្តា​មួយ​ផ្សេង​ទៀត ដែល​មាន​ឥទ្ធិពល​ដោយ​សារ​ការ​ពេញ​ចិត្ត​ពី​អ្នក​ជួល។ ជាក់​ស្តែង​ទំនាក់​ទំនង​រវាង​អ្នក​គ្រប់គ្រង និង​អ្នក​ជួល ត្រូវបាន​ចង​ភ្ជាប់​គ្នា​ដោយ​ភាព​ពេញ​ចិត្ត​ជា​កត្តា​រួម​។ អ្នក​ជួល​ដែល​មាន​អារម្មណ៍​វិជ្ជមាន​ជាមួយ​នឹង​ម្ចាស់​ផ្ទះមួយ គឺ​ហាក់​ដូច​ជា​មិន​សូវ​ចង់​ចាក​ចេញ​នោះ​ទេ​។

ដូច្នេះ​ដើម្បី​បង្កើន​ឱកាស​នៃ​ការ​រក្សា​ចំនួន​អ្នក​ជួល​បាន ម្ចាស់​ផ្ទះ ឬ​អគារ​ត្រូវ​តែ​ជំរុញ​ការ​ទំនាក់​ទំនង​គ្នា​ដោយ​វិជ្ជមាន​រវាង​ភាគី​ទាំង​សង​ខាង​របស់​ពួក​គេ​។

ម្ចាស់​ផ្ទះ​មួយ​ចំនួន​ប្រើប្រាស់​ការ​ទាក់ទង​ដោយ​ផ្ទាល់​ខ្លួន ដើម្បី​ជំរុញ​ការ​ចូលរួម​របស់​អ្នក​ជួល​។

លោក Norville បាន​ពន្យល់​ថា វិធី​មួយ​អាច​ធ្វើ​ឡើង​ដោយ​សាមញ្ញៗ​។ ឧទាហរណ៍​ម្ចាស់​ផ្ទះ​អាច​ធ្វើ​ការ​ជាមួយ​ក្រុម​អ្នក​គ្រប់​គ្រង​អចលនទ្រព្យ ដើម្បី​រៀបចំ​ផែនការ​សកម្មភាព​ផ្សេងៗ សម្រាប់​អ្នក​ជួល​នៅ​ក្នុង​ថ្ងៃ​ពិសេសៗ​ប្រចាំ​ឆ្នាំ ដែល​គួរ​អនុវត្ត​ឡើង​ដោយ​ពិចារណា​ពី​អ្វី​ដែល​អាច​ធ្វើបាន គឺ​អាស្រ័យ​ទៅ​លើ​ការ​ចំណាយ និង​សក្តានុពល​នៃ​ការ​ចូល​រួម​ពី​អ្នក​ជួល​។

លោក Norville បាន​ថ្លែង​ថា​ ៖ «​តើ​អ្នក​ណា​មួយ​ដែល​មិន​ចូលចិត្ត​សូកូឡា​? ហេតុ​អ្វី​បាន​ជា​មិន​មាន សូកូឡា នៅ​ក្នុង​បន្ទប់​រង់ចាំ​នៅ​ថ្ងៃ​ទិវា​នៃ​ក្តី​ស្រឡាញ់ និង​មាន​ការ​ផ្តល់​ជូន​ឲ្យ​ភ្ញៀវ​ទាំង​អស់​នូវ marshmallows រូប​បេះដូង​មួយ​ចំនួន​ទៅ​ជ្រលក់​ចូល​ទៅ​ក្នុង​សូកូឡា​នោះ​? វា​អាច​រៀបចំ​ឡើង​បាន​ក្នុង​អំឡុង​ពេល​អាហារ​ថ្ងៃត្រង់ ដូច្នេះ​ការ​ចំណាយ​អាច​គ្រប់គ្រង​បាន ប៉ុន្តែ​ប្រសិទ្ធ​ភាព​នឹង​មាន​ភាព​យូរ​អង្វែង​»​។

លោក​បន្ត​ថា​ ៖ «​ឧទាហរណ៍​មួយ​ទៀត គឺ​នៅ​ថ្ងៃ​បុណ្យ​ចូល​ឆ្នាំ​ចិន នៅ​ពេល​ដែល​ម្ចាស់​ផ្ទះ​អាច​អញ្ជើញ​ក្រុម​លោត​ម៉ុង​សាយ ដើម្បី​ផ្តល់​ជា​ភាព​សប្បាយ​រីករាយ​នៅ​ជុំវិញ​អគារ និង​កន្លែង​សម្រាក​កាយ​រួម​ទាំង​មាន​ការ​ផ្តល់ជូន​នំ ដែល​អាច​ប្រាប់​ពី​យីអ៊ុន​របស់​ភ្ញៀវ​ក៏​បាន​ដែរ​»​។

វិធីសាស្ត្រ​ទាំង​នេះ​ប៉ះពាល់​ដោយ​ផ្ទាល់ នៃ​ការ​ចូលរួម​របស់​ភតិកៈ​ត្រូវ​បាន​គេ​ប្រើប្រាស់ យ៉ាង​ទូលំ​ទូលាយ​នៅក្នុង​ទីផ្សារ​មួយ​ចំនួន​ផ្សេង​ទៀត​នៅ​ជុំវិញ​ពិភពលោក ហើយ​ក៏បាន​ទទួល​បាន​ប្រតិកម្ម​ជា​វិជ្ជមាន​ពី​អ្នក​ជួល​ក៏​ដូចជា​ម្ចាស់​ផ្ទះ​ផង​ដែរ​។

ដើម្បី​ធានា​បាន​នូវ​ការ​ចូលរួម និង​ការ​ពេញ​ចិត្ត​របស់​អ្នក​ជួល​ឲ្យ​កាន់​តែ​ខ្ពស់​ជាង​នេះ ម្ចាស់​ផ្ទះ​អាច​ធ្វើ​ការ​ជាមួយ​ក្រុម​ការងារ​គ្រប់គ្រង​ទ្រព្យ​របស់​ខ្លួន ដើម្បី​ពិនិត្យ​ផ្នែក​ណា​មួយ​នៃ​ដំណើរ​ការ​របស់​អគារ ហើយ​ធ្វើ​ផែនការ​សកម្មភាព​សម្រាប់​ការ​កែ​លម្អ ឬ​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​ភាព​ប្រសើរ​ឡើង​។ ទាំង​នេះ​អាច​រួម​បញ្ចូល​ទាំង​ការ​កំណត់​ពេល​វេលា​ការ​ហៅ​ទូរស័ព្ទ ឬ​ការ​ទៅ​ជួប​អ្នក​ជួល​ដោយ​ផ្ទាល់ ដែល​អាច​ផ្តល់​ជូន​នូវ​ឱកាស​ដើម្បី​ឲ្យ​អ្នក​ជួល​កាត់​បន្ថយ​ក្តីបារម្ភ​ណា​មួយ​។

លោក Norville បាន​និយាយ​ថា​ ៖ «​ការ​មាន​សុខភាព​ល្អ ពាក់ព័ន្ធ​ទៅ​នឹង​ការ​កសាង​ផ្នែក​រូបរាង​នៃ​អគារ អាច​នឹង​ទាក់ទង​ជាមួយ​ចិត្ត​គំនិត​របស់​អ្នក​រស់នៅ​ក្នុង​អគារ​នោះ​។ សុភមង្គល​របស់​អ្នក​ជួល និង​ភ្ញៀវ​ផ្តល់​នូវ​បរិយាកាស និង​អារម្មណ៍​ដែល​ល្អ​ដល់​សុខភាព​ផ្លូវ​កាយ និង​ចិត្ត​នៅ​ក្នុង​អគារ»៕

Source From: Khmer Post

Latest News

LATEST EXCLUSIVE LISTING

Land For Sale
Trapang Krasang,Porsenchey
USD 420.00/SQM
Land For Sale
Phnom Penh Thmei,Sen Sok
USD 285.00/SQM
Land For Sale
Chorm Chao,Porsenchey
USD 150,000.00
Flat House For Sale
Boeng Salang,Tuol Kork
USD 398,000.00
Land For Sale
Phnom Penh Thmei,Sen Sok
USD 155,000.00

CVEA MEMBERS